loading...
فانی لند
mehdi بازدید : 279 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (3)
" border="0">

 

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift)‏ (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکایی است. او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سویفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد

منبع این مطلب ویکی پدیا می باشد

      لطفا به ادامه مطلب بروید

mehdi بازدید : 346 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

 

 
هنر اصیل و ریشه دار کونگ فو توآ از سال 1349 با انگیزه رشد و توسعه تفکر رزمی و فنی و علمی ایرانیان در ارتش بنیانگذاری و از سال 1352 بطور رسمی در جامعه تعلیم داده شد این هنر ریشه در هزاران سال تاریخ و تمدن ایران زمین دارد و مردمی که در جنگیدن و هنرهای رزمی صدها سال سر آمد همه ملتهای جهان بودند و کمتر ملت و فرهنگی را می شناسیم که تحت تاثیر و آداب و سنن و فرهنگ ایرانیان قرار نگرفته باشد اما متاسفانه در قرن اخیر شاهد ورود فرهنگهایی بودیم که اگر چه متاثر از فرهنگ و سنت های این مرز و بوم از گذشته دور می باشد اما به نامهای دیگری معرفی گردید.
mehdi بازدید : 249 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

متولد ۸ ژانویه ۱۹۴۲
او از هر گونه تحرک عاجز است. نه می تواند بنشیند نه برخیزد. نه راه برود. حتی قادر نیست دست و پایش را تکان بدهد یا بدنش را خم و راست کند. از همه بدتر توانایی سخن گفتن را نیز ندازد. زیرا عضلات صوتی او که عامل اصلی تشکیل و ابراز کلمات اند مثل ۹۹ درصد بقیه عضلات حرکتی بدنش در یک حالت فلج کامل قرار دارند. مشتی پوست و استخوان است روی یک صندلی چرخدار که فقط قلبش و ریه هایش و دستگاه های حیاتی بدنش کار می کنند و بخصوص مغزش فعال است. یک مغز خارق العلده که دمی از جستجو و پژوهش و رهگشایی بسوی معماها و نا شناخته ها باز نمی ماند.

mehdi بازدید : 255 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

 

متولد جامائيكا است هنگامي 8 ساله بود پدر و مادرش از هم تلاق گرفتند و مادربزرگش سرپرستي او را بر عهده گرفت كمي پس از آن به وسيله ي دوستانش با رپ آشنا شد در سال 1990 به دليل دزدي به زندان افتاد پس ار اين كه از زندان آزاد شد با رپر مشهور Jay-z و Nas آشنا شد

توادامه...

mehdi بازدید : 259 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

 

زندگینامه اپرا وینفری

اپرا وینفری متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ که بخاطر شوی تلویزیونی اپرا وینفری چندین جایزه emmy را از آن خود کرده است . این شوی تلویزیونی پرمخاطب ترین برنامه در نوع خود در تلویزنون می باشد . همچنین وی یک کارشناس منتقد خبره کتاب ، یک هنرپیشه نامزد جایزه اسکار و یک ناشر (مجله) است . بر اساس نوشته محله forbes او ثروتمندبرین زن آفریقایی آمریکایی در قرن بیستم و تنا بیلیونر سیاهپوست در سه سال گذشته است . مجله life از او بعنوان پرقدرت ترین زن در میان نسل خود نام برده است و مجله time وی را یکی از چهارنفر تاریخ که هر دو قرن ۲۰ و ۲۱ را شکل دادند می داند . در ۲۰۰۵ نشریه business week از او بعنوان بزرگترین شخصیت بشردوست (سیاهپوست) در تاریخ آمریکا نام می برد.

توادامه...

admin بازدید : 205 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (0)

یلدا یعنی زندگی آنقدر کوتاه است که 1 دقیقه بیشترش را جشن میگیریم
تو خوبی....تو بهترینی....تو تکی

اینم از هندونه شب یلدات. بذارشون تو یخچال خنک شه ! یلدا مبارک


قیمت پماد سوختگی شب یلدا خیلی خیلی بالا میره

اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد ها

اون وقت لازمت میشه
 
بقیه تو ادامه مطلب

mehdi بازدید : 222 سه شنبه 22 آذر 1390 نظرات (0)

 

 

بهنوش بختیاری بازیگری كه در اكثر ساخته‌های مهران مدیری حضور داشته و با نقش‌های متفاوت بر محبوبیت خود در بین سریال‌های تلویزیون افزوده است.
بهنوش بختیاری متولد 29/2/1354 در بیمارستان اقبال تهران و ساكن شهرك ژاندارمری است.
پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. بهنوش عضو آخر یك خانواده 6 نفری است. یك خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود دارد كه هر سه متاهلند.

بقیه تو ادامه

mehdi بازدید : 239 سه شنبه 22 آذر 1390 نظرات (0)

 

 

نام: جفری نیرو هاردی Jeffrey Nero Hardy

تولد: 31 آگوست 1977

مكان: كمرون، شمال كارولاینا

قد: 6 فوت و 2 اینچ (185 سانت)

وزن: 225 پوند (112 كیلو)

رنگ موی طبیعی: قهوه ای روشن

وضعیت ازدواج: دوستی بسیار طولانی با بت (Beth)

 
بقیه تو ادامه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما دوست دارین در سایت بیشتر از چه مطالبی استفاده بشه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 1,402
  • بازدید کلی : 119,765
  • کدهای اختصاصی
    آدرس های جدید سایت
    www.funny-land.tk
    www.funny-land.org.ir